Nog even landen.. (4) - Reisverslag uit Delwijnen, Nederland van Hanneke Loon - WaarBenJij.nu Nog even landen.. (4) - Reisverslag uit Delwijnen, Nederland van Hanneke Loon - WaarBenJij.nu

Nog even landen.. (4)

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 Maart 2016 | Nederland, Delwijnen

Het is een heel lang verhaal geworden zie ik wel, ik beloof niet dat dat een trendzetter is voor al mn komende blogs ;-) Maar ik merk dat ik het heerlijk vind om nu even van me af te kunnen schrijven nu alles nog nieuw is (en ik daar nog genoeg tijd voor heb!). En als ik wil dat jullie mijn verhalen een beetje begrijpen is het denk ik wel fijn om een beetje een beeld te schetsen van waar ik terecht ben gekomen enzo. Als het lukt probeer ik wat foto’s toe te voegen van het uitzicht, het huis en nog wat van de vliegreis.

Van sommigen heb ik nog de vraag gekregen wat het postadres is van Goeie Hoop, dus hierbij:
Postnet Suite #80
Private Bag x4
Gordon’s Bay 7151
South Africa

Het adres voor de kinderen en vrijwilligers is voor iedereen hetzelfde, dus als je gerichte post wilt sturen is de naam van de ontvanger wel belangrijk 

Voor nu.. een warme en hartelijke groet. Ik heb zomaar het idee dat ik hier wel wennen kan, al denk ik nu nog veel aan jullie in Nederland en aan wat jullie doen en nog op de planning hebben enzo. Maar ik denk dat, als ik hier mn taken ga krijgen over een paar dagen, ook echt meer in de dingen hier kom!
En toch; Ek sal julle nie vergeet nie 

Ps. Weet je wat best heel maf is? Het is hier nu echt zomervakantieweer, dus spontaan heb ik het idee dat jullie ook bijna zomervakantie hebben en dat het schooljaar bijna voorbij is enzo. Apart om te merken hoe snel je je aanpast aan het weer ofzo, maar daarmee tegelijk ook alles in de war is.. Want bij jullie is het nu natuurlijk nog steeds winterjassenweer (onvoorstelbaar bijna).

  • 04 Maart 2016 - 19:33

    Jennie Van De Werken:

    koud en heel nat brrr

  • 10 Maart 2016 - 13:06

    Lyda:

    hallo Hanneke, wat kan jij beeldend schrijven!Leuk, hebben we een beetje met je meegereisd. Fijn dat je reis zo goed is verlopen is en het is nu donderdag en kan mij voorstellen dat je nu al een beetje begonnen waar je voor gekomen ben. Heel veel succes gewenst, en zullen met veel interesse je blogs volgen.Het ga je goed en een lieve groet van uit (vandaag) een zonnig Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Actief sinds 29 Jan. 2016
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 8415

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 08 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: